Wednesday, June 27, 2007

10 dönüm bostan yan gel Osman :)

Bu sefer dönüp işe başlamak biraz zor oldu. Annemin tabiri ile “ 10 dönüm bostan yan gel Osman” günleri sona erdi. Mersin’den İstanbul’a gelindi ve rutin koşuşturmalar başladı. Aşırı sıcaklar da cabası. Sevdiklerim bir yana geride neler bıraktım neler....
Mis gibi tantuni,Anneciğimiz sevgi ile yetiştirdiği meyveler ve sebzeler, yaylanın serin havası ,çam ormanları, papatyalar, denizin huzur veren sesi ,kızgın kumlar ve serin sular :), patatesli-çökelekli sıkma , ev yapımı lahmacun, anne ve babamın Adana ve şiş kebabı ,şalgam,künefe ve daha bir sürü şey....... Sizleri başbaşa bırakayım :)








Annemin meyvelerinden :)




2 comments:

Anonymous said...

çok adisin bunnar ne yahu gecenin bu sağati iştah kasırgası oldum yuuu

Anonymous said...

merhaba ;
künefe tarifini ararken blog unu buldum
ben de mersin de kuldim ve cigerini taantunısini ve kunesini ozlediiiiiiiiiiiim