Wednesday, December 20, 2006

Neler oldu görüşmeyeli?

Eveeet takip eden arkadaşlarımdan güncelleme uyarısı alıyorum.Gene baya zaman geçti değil mi?
Çok yoğun bir kaç hafta geçti ,hem işte hem de iş dışında. Sizlere gezip görülebilecek yada yenilebilcek öneriler yapabileceğim aktivitelere de giremedim zaten.Merak edenler için geçen zamanda neler olmuş bir özetlemeye çalışalım.
Okulda vize haftası idi. Bir hafta içerisinde 3 tane sınav vardı ve bir tanesi Pazar günü idi.İnsan aynı zamanda çalışıyor olunca haftada 3 tane sınav fikri kötü oluyor gerçekten tabi sadece fikri değil yaşaması da..
Ve tabi 7 yaşımdan beri kullandıgım gözlüklerimden ani bir karar ile kurtulmak istemem ve bunu ,okul,iş,toplantı gibi nedenlerle ertelemek istemeyip bir an önce lazerin altına yatmam da ayrı bir renk kattı gündeme,zira birkaç gün okulda ve iş yerinde siyah güneş gözlüklerimle oturmak zorunda kaldım.

Üst komşum Esin’in artık bir köpeği var Montiiiiii ,şİmdi minicik ve Çok sevimli ama büyüyünce nasıl olacak bilemiyorum .Evde gun boyu sıkılmasın diye Esin radyoyu açık bırakıp gidiyor.Harekete karşı sensorlu Monti.Kalkıp yürümeye başlayınca oda hemen seninle geliyor,terlikleri yiyor,hala çişi ile kakasını farklı yerlere yapıyor hatta kakasını Esin yokken yapıyor,utanıyor Esin’den.

Bu haftaya da yogun başladık .Sınavlarım bittiği için tatile girmiş gibi hissediyorum ama işim bu hissin uzun sürmesine pek fırsat vermiyor.
Ama tüm bunların üzerine çok hoş birşey oldu tabi .Canım tüm hafta sonu boyunca şarap içmek istemişti ancak sınavlarım sebebi ile pek bulaşmamıştım.Sınav biter bitmez tabikiiiiiiiii bunu gerçekleştirmek gerekti ve bunu hayatımın en romantik konseptli yemeği ile gerçekleştirdim desemmm .Heyecanlanmayın bu yemeği Afşin hazırlamadı maalesef .Tüm yemek konseptinde tek eksik bir erkek karakter ve romantik sözlerdi diğer herşey ise süperrrr.Gürcü arkadaşlarım Eka (Ekatarina)ve Maya ki ona bazen “Gogo” (gürcücede kız demek) diye hitap ediyoruz. Oruç olmalarına rağmen bana olabilecek en güzel sofrayı hazırlamışlar.Neler vardı bir sayalımmmmmm: bruschetta,kereviz,patates (erik sosu ile),jonjoli (gürcistanda mayıs gibi yetisen bir bitki,salamura halinde saklanıyor ,sogan ve kornişon turşu ile birlikte salata gibi hazırlanıyor).lahana salatası,yengeç cipsi veeeeeeeeeeeeeeeeeeee tabiki DLC-öküzgözü ......gerçekten süperdi .çok mutlu oldum. Sofradaki mum,peçeteler,müzik çok hoştu.

İşteeeee görüşmeyeli bunlar olmuşken 2007 ye girmeyede 10 gün kalmış .Belki bununla ilgili birkaç gün içerisinde daha geniş yazabilirim .Bugün itibari ile ne 2006 dan mutlu ne de 2007 den umutluyum.sevgiler.

1 comment:

Unknown said...

demek monti, mike a hatırlatacağım bunu ilk görüşmenizde...